Zaprojektowałem koncept landingu dla firmy, która zajmuje się ochroną danych osobowych i finansowych oraz monitoringiem scoringu kredytowego.
Wielka uwaga była przydzielona akcentom. Cała opowieść opierała się na przeciwstawieniach problemów, z którymi może borykać się człowiek, który troszczy się o własne bezpieczeństwo finansowe i tym, co oferuje dana firma.
We współczesnym świecie nie trzeba być bardzo poważnym, żeby wywoływać zaufanie. Współczesna bankowość elektroniczna (na przykład
ukraiński monobank, w którym nawet nazwa pisze się z małej literki) jest tego przykładem. Grafika może sprzyjać przyjacielskiemu nastawieniu firmy do klienta.
***
Ogólnie, żeby lepiej rozwinąć temat biznesu, trzeba dokładniej rozpisać usługi firmy na samym landingu lub rozbudować całą stronę, gdzie na pozostałych podstronach byłoby bardziej szczegółowo rozpisane o usługach firmy. Jednak jest to tylko koncept (który nie został przyjęty przez artdyrektora), więc ograniczyłem się samym landingiem.
Można stwierdzić, że dany projekt jest bardziej ćwiczeniem na ułożenie lay-outu i grafiki niż projektem interfejsu.